KONTAKTA OSS

Använd formuläret till höger för att nå oss på mailen. Vi återkommer så fort vi kan!

Du kan även besöka eller ringa oss på öppettider;

Massive Performance AB
Södergatan 7G
275 31 Sjöbo

0416 - 73 00 33

Vill du maila oss från din egen mailklient nås vi enklast på nedanstående mail;

info@massiveperformance.se

PT, Massage och Behandlingar

För frågor om Personlig Träning, 3D-Träning, Behandlingar och för att boka konsultationer kan du kontakta Jenny eller Isa direkt via mail;

jenny@massiveperformance.se

isa@massiveperformance.se

Södergatan 7G
275 31, Sjöbo

0416730033

Massive Performance är en träningsanläggning i världsklass för dig som vill förbättra din hälsa! Här stärker vi både insidan och utsidan. Vi erbjuder personlig träning, 3D-träning, gruppträning, styrketräning, TRX samt utrustning från Eleiko och Hammer Strength. Vi säljer även kosttillskott från Tyngre och träningskläder.

Screenshot 2015-12-28 13.50.50.png

Passinformation

Träning i Grupp

När det kommer till våra gruppträningar finns det flera olika alternativ
att välja mellan. Utbudet justeras utefter vad våra kunder efterfrågar.

BOKA? Passen bokas i vår app, Gymsystem Boka. Appen finns tillgänglig för iOS eller Android. Man kan även logga in via en dator på massiveperformanceab.gymsystem.se. När du ska välja anläggning skriver du i "massiveperformanceab". Därefter kan du logga in. Om du redan är kund hos oss ska du ha fått ett mail med inloggningsuppgifter. Har du glömt dem så klickar du på "Glömt lösenord?". Om du inte är kund hos oss ännu, så väljer du "Skapa konto". Därefter kan du gå in i butiken, teckna en Frivecka och boka dig på pass! Det krävs alltid ett giltigt träningskort för att kunna boka pass.


STYRKA & KONDITION

Pass som utmanar dig både styrkemässigt och konditionsmässigt där man använder vikter i form av skivstänger, kettlebells eller liknande. En del övningar körs med endast kroppen som motvikt, i till exempel TRX-passen.

INTROPASS - MASKINER 60 min
Ett pass där vi i mindre grupp går igenom utrustningen på gymmet. Introduktionen kan ha olika tema, till exempel crossfit, friviktsträning, maskiner eller strongman.

Instruktör: Fredrik Tykesson (pass bokas direkt med Fredrik eller via receptionen)

 

CIRKELTRÄNING / GRIND CIRCLE 45 min
En träningsform som passar dig som gillar högt tempo, att känna dig stark och bränna fett. Vi mixar alla möjliga typer av utrustning fritt, så alla pass ser helt olika ut!

Instruktör: Cecilia Forsgren, Andreas Nilsson, Anders Fröstberg, Isa Olsson

 

3D Puls / MorgonTabata 45 min
3D-träning. Skadeförebyggande träning som passar ALLA! Vi kör efter samma koncept som med våra PT-klienter och går igenom hela kroppen. Förbered dig på att hitta nya muskler!

Instruktör: Jenny Svensson, Isa Olsson, Cecilia Forsgren

 

CROSSMIX 45-60 min

Matilda & Karolina kör ett mixpass som ändras varje vecka - ibland cirkelfromat, ibland crossfit-inspirerat, ibland Toughest-förberedande! Var beredd på ALLT i detta fartfyllda pass!

Instruktör: Matilda Persson, Karolina Blomstergren

 

BOX 75 min
Här jobbar ni två och två med mitsar och handskar. I passet går man igenom både slag och sparkar som ger en rejäl genomkörare för hela kroppen. Detta pass utmanar dig både styrkemässigt och konditionsmässigt!

Instruktör: Moniqa Tilly

 

TRX 30 / 45 / 60 min
När man tränar med TRX har man bara sin egen kropp som motstånd, och det är lätt att justera svårighetsgraden. Detta är en träningsform som passar alla, från barn till pensionärer, och nybörjare till vana atleter. Det brukar också passa dem som har eller har haft tidigare skador.

Instruktör: Mikael Eriksson, Cecilia Forsgren, Anders Fröstberg

 

BMR (Ben/Mage/Rumpa) 45-60 min
Ett intensivt pass med fokus på Ben Mage & Rumpa! Man använder sin egen kroppsvikt under hela passet, som till en början innehåller en kombination av utfall, knäböj och liknande benövningar, och avslutas med högintensiv statisk coreträning. 

Instruktör: Cecilia Forsgren, Johanna Amylon, Linn Olsson

 

STRONG(WO)MAN / STYRKELYFT 60 - 90 min
Detta passar dig som gillar utmaningar och är sugen på att testa en ny typ av träning! På strongmanpassen lyfter stockar och kaggar, välter däck, drar slädar, går med ok och väskor, lyfter atlasstenar och testar olika greppövningar.

Instruktör: Isa Olsson